Am facut o lista cu unele alimente pentru a slabi in mod natural, fara a fi nevoie de diete. Si da, exista fructe si legume, dar si alte alimente care va vor surprinde.

Cand vrem sa slabim, mancarea devine cel mai rau dusman al nostru. Cu toate acestea, atunci cand se termina, ne agatam atat de mult de tot ce era anterior interzis incat pana la urma ne intoarcem la kilogramele pe care le pierdusem.

De aceea, pentru multe persoane dieta nu este cea mai buna optiune. Daca vrei sa slabesti si sa-ti atingi greutatea ideala , cel mai bine este sa inveti sa mananci. Trebuie sa compensezi excesele si sa stii care alimente sunt mai calorice.

Iata 10 alimente pentru a pierde in greutate si a pierde in greutate fara a face dieta.

1. Fructe

Iti place o bautura dupa-amiaza sau la mijlocul diminetii? Alege o bucata de fruct! Chiar si bananele, care in general nu sunt foarte bine luate in considerare de dieteticieni. Au un nivel de energie sub 1 kcal / g si, prin urmare, sunt foarte potrivite pentru a pierde in greutate.

Deosebit de scazute in calorii sunt fructele de padure, piersicile si merele. Cu toate acestea, cu avocado ar trebui sa fii atent. Este singurul fruct, impreuna cu maslinele, cu grasimi si, prin urmare, au mai multe calorii.

De asemenea, ar trebui consumate cu moderatie. Acestea contin mult zahar, adica o multime de calorii. O modalitate simpla de a manca fructe ca si cum ar fi o gustare sunt fructele deshidratate.

2. Oua

Oul este un aliment bogat in vitamina B12 si proteine . Controleaza metabolismul si hraneste-ti muschii. De asemenea, ajuta la arderea grasimilor din corp , in special in zona abdomenului. Prin urmare, nu trebuie sa ezitati sa il includeti in alimentatie.

3. Legume

Daca exista un grup alimentar pentru a pierde in greutate pe care il puteti manca fara ezitare in timpul unei diete, aceasta este leguma. Toate tipurile de legume sunt foarte sarace in calorii si in schimb sunt ambalate cu vitamine, minerale si fibre.

Restructurati-va putin mesele si mancati legume pentru a va satisface. Daca legumele pentru tine au fost doar, impreuna cu cartofii, garnitura unei bucati de carne bune, de acum incolo dubla cantitatea si economisiti pe carne si cartofi.

Dupa mancare vei fi la fel de multumit, dar vei reduce semnificativ cantitatea de calorii.

Incorporeaza smoothie-urile de legume si fructe in dieta ta, este cea mai usoara modalitate de a lua vitamine, este de asemenea satioasa datorita fibrelor si te va ajuta sa slabesti.

4. Pui sau curcan

Puiul sau curcanul sunt o optiune buna daca doriti sa mancati din cand in cand o bucata de carne, dar doriti sa aveti grija de figura. Carnea ambelor pasari este saraca in grasimi , daca indepartati pielea.

Trebuie sa-l gatiti intr-o tigaie antiaderenta cu putin ulei. O alta alternativa pentru a le face cu putin ulei este la gratar. O puteti face acasa cu un mic gratar electric!

Rata si gasca trebuie consumate doar in cantitati mici si nu foarte des. Contin mult mai multa grasime decat puiul sau curcanul. De aceea, o includem pe cea din urma in ideile noastre pentru mese sanatoase . Si este la fel de important ca ceea ce mananci este atunci cand il mananci, asa ca luati nota si de aceste idei …

5. Cartofi

Cartofii, la fel ca pastele, au o reputatie proasta . Dar acest lucru nu este adevarat. 100 de grame contin doar 70 de calorii si, in schimb, sunt bogate in nutrienti si usor satioase.

Deoarece multe minerale sunt direct sub piele, pregatiti mai des cartofii nefoliati. Prajita cu crema de branza si ierburi sunt delicioase. Atat copiii, cat si adultii le plac. Si sarac in calorii!

6. Iaurt simplu

Iaurtul simplu este un aliment perfect pentru a pierde in greutate fara sa faci dieta. Contine mult calciu si proteine, dar are un continut redus de calorii. De asemenea, va puteti bucura de el in diferite moduri.

Singur sau adaugand putina miere sau gem. Fructele proaspete insotesc si iaurtul minunat. Si cu niste ierburi si mirodenii devine un sos bogat pentru inmuierea cartofilor sau a painii.

7. Peste slab

Multe specii de pesti sunt optimi de mancat atunci cand sunteti pe o dieta, deoarece au un continut scazut de calorii. Singurele exceptii sunt pestele marin gras precum:

-tipar
thering
tsomon
-macrou
-ton

8. Tofu

Nu va place nici o carne? Incercati o farfurie cu tofu ! Aceasta specialitate asiatica cu soia este saraca in grasimi si calorii. De asemenea, este foarte versatil in mese. Cum are cel mai bine gust, se marineaza in sos de soia, cu curry, ardei iute si prajit.

Adaugati legume asiatice cu orez si veti avea un preparat delicios cu continut scazut de grasimi. Pentru a pune in salate cautati tofu cu migdale sau busuioc.

9. Salate

„Daca vrei sa slabesti, mananca o salata inainte de mese”. Este un sfat foarte tipic pentru diete. Dar, in plus, este adevarat! Salata contine foarte putine calorii, fara grasimi. De asemenea, iti umple stomacul daca il iei ca starter.

Atentie la dressing. Sosurile bogate in grasimi transforma orice salata intr-o bomba de calorii. Dressingul cu o baza de iaurt sau doar putin ulei si otet sunt mult mai bune.

Daca alegeti celebrul sos caesar sau salate de branza, incercati sa mancati cat mai putine dintre acele ingrediente! Cea mai buna optiune, fara indoiala, este salata mixta, din gradina sau arugula.

Completeaza-ti salatele cu un amestec de nuci si fructe de padure Goji pentru o masa sanatoasa, originala si super gustoasa.

10. Sparanghel

Daca vrei sa slabesti, un aliment care sa slabeasca este sparanghelul. Acest produs este un diuretic natural bun, care are proprietati deosebite: favorizeaza metabolismul si ajuta la combaterea colonului iritabil.

Este, de asemenea, un aliment cu calorii „negative”. De fapt , pentru a-l digera, sunt arse mai multe decat contribuie la organism. Prin urmare, sparanghelul este o optiune buna pentru a slabi. Este recomandat sa le luati la cina.

Truc in plus: apa binecuvantata

Bea, bea si bea ceva mai mult, dar care este cea mai buna optiune? In mod ideal, nu doar in timpul unei diete, ar trebui sa bei bauturi fara calorii, cum ar fi apa sau ceai neindulcit. Incercati sa beti cel putin doi litri de apa pe zi. Apropo, vechiul truc de a bea un pahar cu apa inainte de a manca pentru a-ti umple stomacul … chiar functioneaza!