Cred ca de aproape o luna am in draft acest interviu despre 123flori.ro, tot cautand timpul necesar si momentul potrivit sa il public. Este un interviu cu un domn care a transformat un gest simplu, dar plin de insemnatate – cum este gestul de a oferi o floare – intr-o afacere care merge mai presus de bani…livreaza sentimente!Mircea Scarlatescu este cel care a transformat livrarea de flori intr-un business complex dar care face zilele mai frumoase. Nu doar un exemplu de business, ci si o foarte buna integrare a social media in interactiunea cu clientii, 123flori.ro par a fi nu o afacere, ci o gasca de prieteni, gata oricand sa livreze un zambet, un sentiment frumos…si 1, 2, 3 flori.

SdB: Spune-ne in 1, 2, 3 cuvinte ce este 123flori.ro?

M.S: 123Flori.ro va ‘livreaza sentimentele’. Florile sunt doar o ocazie pentru a face un gest frumos si a-ti suprinde placut persoana iubita sau a multumi unei partenere de afaceri pentru inca o reusita. Iar 123Flori.ro tinde sa devina destinatia numarul 1 pentru cei care vor sa faca astfel de gesturi.

SdB: Un barbat care ofera flori este visul multor femei! Cum ti-a venit ideea? De ce te-ai apucat de treaba asta?

M.S.: Undeva pe final de 2006 am folosit servicii similare pentru livrarea de flori si ne-au venit idei peste idei despre ce s-ar putea face mai bine, mai repede in toata aceasta zona. Ne-am pus pe treaba si evident ca de atunci pana acum am invatat multe, inclusiv ca ideile noastre initiale au fost total gresite.
Cred ca la ora aceea aveam si nevoie de inca o provocare astfel incat sa ducem mai departe ideile si entuziasmul care ne-a dominat atunci cand am deschis FYB (2003).

SdB: Stiu ca s-a inregistrat o schimbare destul de recenta in viata “florilor”. De ce?

M.S.: 123Flori a venit ca o schimbare de nume si brand cat se poate de fireasca, odata ce am evoluat de la o florarie online ca multe altele intr-un provider complet de servicii de design floral si decoratiuni florale. Am avut nevoie si de un brand nou mai usor de retinut si cred ca am gasit o combinatie reusita.

SdB: Care e cel mai frumos aspect al acestui business?

M.S.: Feedback-ul destinatarelor atunci cand primesc un buchet de flori. In general le schimbam ziua in bine 😉

SdB: Cum vor “creste” florile? Ce planuri de viitor ai cu ele?

M.S.: Florile vor crestere prin servicii aditionale ce stau sa fie lansate, atat in zona corporate dar si pentru evenimente. Florile vor creste odata cu increderea utilizatorilor in cumparaturile online si in platile online, si vor creste si odata ce romanii din strainatate vor trimite din ce in ce mai multe flori acasa. Si nu in ultimul rand, florile vor crestere impreuna cu brandul 123Flori care ne va permite sa mancam din piata concurentei 😉