Te-ai gandit sa incepi o afacere online prin dropshipping produse direct de la distribuitor? Fie daca intentionati sa faceti acest lucru ca prima afacere de vanzare online, fie daca aveti un site web de comert electronic consacrat care doreste sa se extinda, acesti pasi va pot ajuta sa determinati daca modelul dropshipping va functiona pentru dvs.

La fel ca orice aspect al comertului electronic, dropshipping-ul facut corect poate fi un model de afaceri de mare succes. Dar pentru a o face corect, va trebui sa creati o baza pentru un magazin de succes si de lunga durata, pe care sa il puteti creste continuu. Pentru mai multe intra pe meni unde vei gasi mai multe despre bani, afaceri si altele.

Gaseste-ti publicul

Cui ai de gand sa-i vinzi? Nu trebuie sa fiti prea detaliat in acest pas imediat, dar poate doriti sa va ganditi cel putin daca publicul tinta va fi consumatorii sau companiile. Mai tarziu, puteti detalia detaliile esentiale din planul dvs. de afaceri.

Alege produsul potrivit

Daca ar exista un produs tip glont de argint, toata lumea l-ar vinde. De aceea este important sa luati in considerare cu atentie ceea ce veti vinde. Este intotdeauna o idee buna sa incepeti cu putin, de exemplu, concentrandu-va pe articole de baseball, cum ar fi mingi, bate si manusi inainte de a creste pentru a vinde alte accesorii sportive.

Cercetati in mod exhaustiv dropshipperii

Una dintre cele mai importante decizii pe care le puteti lua pentru a asigura succesul dropshipping-ului este alegerea partenerilor potriviti de dropshipping. Acest lucru este dificil: deoarece dropshipperii in mod traditional nu fac foarte mult marketing, poate fi greu sa intelegeti acest tip de afaceri online.

Sa incepi cu o cautare pe internet este in regula, dar unde mergi de acolo? In primul rand, poate doriti sa sari pe telefon si sa ai o conversatie mai intima pentru a afla cum functioneaza afacerea. Increderea este o calitate importanta a unui partener, dar este posibil sa doriti sa evaluati dropshipperul dvs. in functie de factori precum cati alti parteneri au, preturile lor si cat de avansati sunt tehnologic.

Identificati un diferentiator

Cum va remarcati de alte magazine online care concureaza pentru atentia publicului dvs.? Diferentierea este cheia. Cu putin spatiu de lucru in ceea ce priveste pretul, cum va faceti magazinul diferit? Aceasta ar putea fi o decizie specifica de branding, reduceri pentru persoanele care raspandesc vestea despre magazinul dvs. sau continut gratuit pe care publicul dvs. il poate gasi util.

Elaborati un plan de afaceri

Cu o multime de lucrari deja facute, este timpul sa-l angajati pe hartie. Planul dvs. de afaceri ar trebui sa includa publicul, produsul, partenerii si factorii de diferentiere, impreuna cu planul dvs. de profitabilitate. Pentru a face acest ultim moment, va trebui sa faceti cateva cercetari aprofundate asupra punctelor de pret pe care le ofera concurenta si sa va asigurati ca puteti obtine o marja suficienta pentru a atinge profitabilitatea unui numar rezonabil de vanzari.

Creati un site web

Odata ce alegeti software-ul de comert electronic pentru a va construi magazinul online, va trebui sa creati un site web care sa functioneze atat pentru browserele mobile, cat si pentru desktop. Ar trebui sa fie usor sa rasfoiti si sa cautati si sa fie usor de verificat pentru clienti.