Conținutul SEO se referă la crearea de conținut care ajută paginile web să se claseze la un nivel ridicat în motoarele de căutare. Include tot ce are legătură cu scrierea și structurarea conținutului de pe site-ul dvs. web. Există trei elemente majore pe care trebuie să le luați în considerare pentru a produce conținut care va face ca site-ul dvs. să se claseze bine: strategia cuvintelor cheie, structura site-ului și redactarea.

Conținutul SEO este important, deoarece motoarele de căutare, cum ar fi Google, vă citesc site-ul web, astfel încât cuvintele pe care le utilizați pe site-ul dvs. determină dacă site-ul dvs. se va clasa sau nu în paginile lor de rezultate. Desigur, site-ul dvs. web ar trebui să fie bine conceput, cu o interfață de utilizator excelentă, și toate lucrurile tehnice care fac ca site-ul dvs. să fie clasat în Google. Dar fără conținut de calitate, site-ul dvs. nu are nici o șansă în motoarele de căutare. 

Cercetarea cuvintelor cheie

Cercetarea cuvintelor cheie este un pas pe care trebuie sa il urmati pentru a obtine cele mai bune rezultate. Fiecare strategie AbcSeo Optimizare SEO ar trebui să înceapă cu cercetarea cuvintelor cheie, deoarece trebuie să știți ce caută publicul dvs. dacă doriți să generați trafic. Cercetarea cuvintelor cheie vă ajută să descoperiți termenii pe care trebuie sa ii folositi.  

Cercetarea cuvintelor cheie are patru pași:

·       În primul rând, notezi misiunea afacerii tale;

·       Apoi, faceți o listă cu toate cuvintele cheie pentru care doriți să fiți găsite;

·       Apoi, uitați-vă la intenția de căutare;

·       În cele din urmă, creați pagini de destinație pentru toate aceste cuvinte cheie.

Dacă efectuați corect cercetarea cuvintelor cheie, ar trebui să aveți o imagine de ansamblu clară a termenilor pe care oamenii îi folosesc și a termenilor pentru care doriți să se găsească paginile de pe site-ul dvs. Această prezentare generală va servi drept ghid pentru scrierea conținutului pe site-ul dvs. web.

De ce este atât de importantă cercetarea cuvintelor cheie pentru conținutul SEO?

O cercetare adecvată a cuvintelor cheie va clarifica ce termeni de căutare utilizează publicul dvs. Acest lucru este crucial. Scrierea și optimizarea conținutului SEO pentru cuvinte pe care oamenii nu le folosesc nu are nici un sens. Efectuarea unei cercetări adecvate a cuvintelor cheie vă asigură că utilizați aceleași cuvinte ca și publicul țintă și, prin urmare, site-ul va fi optimizat foarte bine.

Unii termeni pe care îi folosim în cercetarea cuvintelor cheie

Cuvinte cheie și expresii cheie

Avem tendința de a folosi tot timpul cuvântul „cuvânt cheie” , dar asta nu înseamnă neapărat că trebuie să fie doar un singur cuvânt. „WordPress SEO” este un cuvânt cheie, la fel ca și „pluginul Google Analytics”. Deci, puteți avea cuvinte cheie care conțin mai multe cuvinte!

Cuvinte cheie lungi

Cu cât este mai lung (și mai specific) un termen de căutare, cu atât va fi mai ușor să se claseze pentru acel termen.  Câte cuvinte cheie? Lucrul grozav despre existența unui sistem de gestionare a conținutului (CMS) precum WordPress este că puteți adăuga treptat conținut. Gândiți-vă la cuvintele cheie pe care doriți să le clasificați imediat și la care dintre acestea nu sunt imediat importante. Determina care sunt prioritățile dumneavoastră și planifica crearea conținutului.