Designul interior – acesta este primul lucru pe care un cumpărător îl vede când trece pe lângă magazinul tău. Literal, în câteva secunde, ar trebui să atragi atenția, să trezești interesul și apoi dorința de a veni în magazin. Trebuie să o faci profesional, interesant, mai bine decât alții. Interiorul magazinului este în fruntea luptei pentru atragerea atenției clienților.
Iluminare eficientă
Iluminarea magazinului ar trebui să prezinte eficient produsul, dar să nu orbească cumpărătorul. Asigură-te că lumina nu este prea puternica pentru cumpărători, dar nici pentru vânzătorii de la casa de marcat. Pentru a amenaja sursele de lumină într-un mod potrivit o firma amenajari interioare este o soluție ideală. Specialiștii îți vor spune că temperatura spectrului de iluminare poate transforma foarte mult produsul, arată-l cât mai atrăgător posibil. Nuanța caldă de lumină este potrivită pentru evidențierea produselor de panificație și a mobilierului. Nuanta rece de lumina este buna pentru iluminarea cărnii, peștelui, electrocasnicelor. Sursa lui este, de asemenea, de mare importanță. De exemplu, lămpile cu halogenuri metalice oferă o lumină puternică, frumoasă și prezentabilă, care face ca produsul să fie vizual mai scump și mai frumos.
Detalii minimaliste
Detaliile interioare nu trebuie să distragă atenția de la produs. Totul ar trebui să funcționeze numai pentru produs și publicitatea acestuia. Clientul a intrat în magazin pentru câteva minute. În acest timp, interiorul ar trebui să aibă timp să-l împingă să cumpere. Arată produsul din partea cea mai bună și oferă informații despre avantajul său principal. Aceasta este doar una din câte idei amenajare magazin există, astfel încât produsul să fie expus în modul cel mai eficient. Nu supraîncărca spațiul comercial, lasă produsul să fie vedeta principală.
Ține cont de clienții țintă
Proiectează interiorul exclusiv pentru cumpărătorul țintă. Elaborează statistici ale vizitelor, identifică caracteristicile acestora (sex, vârstă, statut social, ocupație, profesie etc.). Interiorul ar trebui să fie confortabil și prietenos. Clientul apreciază fiecare detaliu. Detaliile sunt cele care fac diferența. Soluțiile interioare ar trebui să fie interesante pentru el. Instalează canapele confortabile, pune pe mese reviste și broșuri tematice interesante. Sarcina principală este să lași cumpărătorului cele mai bune emoții și amintiri posibile din magazin și să-l faci să te viziteze pentru cumpărături.
Fiecare persoană are magazine preferate, pe care le vizitează din când în când, mai des decât altele. Și o astfel de constanță depinde nu numai de bunurile, prețurile și serviciile oferite, ci și de atmosfera deosebită plăcută a decorațiunii interioare. De aceea, designul magazinelor și punctelor de vânzare joacă un rol major în atragerea vizitatorilor. Amenajarea interiorului unui business din retail este un proces fără sfârșit. Cu tendințele de design în continuă schimbare, poți oricând să schimbi, să modifici, să adăugi sau să elimini pentru a crea o experiență de rezonanță pentru client.